Wie zijn wij?

Renato Jannone, oprichtend adviseur bij Eurolife

Eurolife werd in 1992 opgericht in België. Sindsdien biedt het agentschap, dat in Brussel gevestigd is, een full dienstverlening op het vlak van public relations aan: mediarelaties, interne communicatie, communicatie met klanten en reputatiebeheer. Parallel hiermee heeft Eurolife zich ook toegelegd op strategische marketing door marktstudies te realiseren, concurrentieanalyses uit te voeren en de bedrijfsomgeving te bestuderen.

Tot onze referenties behoren actoren die opereren op nationaal of internationaal niveau en in uiteenlopende sectoren zoals de communicatie- en informatietechnologieën, de biofarmacie, de biotechnologie, de voedingsindustrie, de productdistributie en elektrische oplossingen.

Elke activiteitensector is boeiend wegens de uitdagingen of opportuniteiten die zich aandienen. Aarzel dus niet om contact met ons op te nemen, of u nu actief bent in een van de genoemde sectoren, dan wel in een heel andere. Wij zullen graag naar u luisteren en uw vragen beantwoorden. Vrijblijvend, zonder enig engagement uwerzijds.

De tevredenheid van onze klanten staat centraal in onze activiteiten

“Ik heb van 1992 tot 2018 (26 jaar!) samengewerkt met Eurolife. Xerox Europe heeft in die periode geregeld awards aan Eurolife uitgereikt, en dat voor uitzonderlijke prestaties op het domein van de mediarelaties, zelfs al werden de te realiseren KPI-niveaus (key performance indicators) alsmaar veeleisender. Wie met Eurolife samenwerkt, ontdekt snel de ware betekenis van woorden als service en partnership. Ik durf dit kantoor krachtig aan te bevelen, voor zijn vermogen om relevante communicatiestrategieën te concipiëren en te concretiseren, voor zijn aanleg om informatiebrieven voor klanten op te stellen, maar ook voor zijn vermogen om SWOT-analyses te realiseren.”

Pierre Collette, ex-directeur marketing van Xerox België-Luxemburg

“Ik heb de voorbije jaren samengewerkt met heel wat persrelatiebedrijven. Eurolife onderscheidt zich van de meeste andere kantoren. Eurolife toont initiatief, geeft blijk van intelligentie en creativiteit, en heeft echt het vermogen om als een flexibele partner te functioneren. Eurolife is betrouwbaar, discreet, sympathiek, loyaal, eerlijk en realistisch in zijn verwachtingen.”

Didier Malherbe, vicepresident bij UCB en gedelegeerd bestuurder van UCB Belgium

“Ik had het genoegen om een tiental jaren nauw samen te werken met Eurolife. Dit agentschap heeft ons in die periode geholpen om uitstekende relaties te ontwikkelen met de Belgische journalisten die de telecom- en technologiesector coveren. Ik kan Eurolife aanbevelen aan elke organisatie die haar mediakrediet in België wil verhogen door stevige interpersoonlijke banden te creëren. Bovendien biedt Eurolife een persoonlijke service, aandacht voor details en een engagement dat de aanpak van de meeste grote agentschappen ruim overschrijdt.”

Alan Ball, voormalig wereldwijd directeur Public Relations voor de divisie Global Services van BT

“Wij hebben Eurolife geregeld ingeschakeld voor perscontacten. Elke keer opnieuw was de kwaliteit van hun relaties met de Belgische media doorslaggevend voor het succes van onze persconferenties.”

Frédéric Druck, voormalig gedelegeerd bestuurder a.i. en ex-directeur Internationale Relaties en Communicatie bij BioWin

“Ik kan Eurolife, en Renato Jannone in het bijzonder, warm aanbevelen. Ik heb gedurende meer dan 15 jaar mogen rekenen op zijn diensten: bij Xerox, bij France Télécom (Mobistar) en bij BT. Zijn feeling voor klantenservice, voor persrelaties, voor personeelscommunicatie, maar ook voor dringendheid en kwaliteit zijn samen te vatten in één woord: een rolmodel!”

Reggy-Charles Degen, managing partner bij Youmancapital – exclusief distributeur www.thehrframework.com - en docent aan Solvay Brussels School of Economics and Management - ULB